Usein kysytyt kysymykset

Täältä löydät kirjanpitäjien usein kysymät kysymykset ja niiden vastaukset

Voit kutsua asiakkaasi kokeilemaan eTaskua palvelun sisältä “Suosittele eTaskua asiakkaallesi”-työkalun avulla.  Voit myös luoda asiakkaalle tunnukset suoraan aloitusnäkymästä pikalinkistä: “Lisää asiakasyritys”. Lisätietoa kutsumisesta löydät täältä.

Kun haluatte saada asiakkaidenne tositteet myös tilintarkastajan nähtäville, tilitoimisto voi lisätä hänelle normaalit kirjanpitäjän tunnukset ja määrittää haluamanne yritykset näkyville tunnusten alaisuuteen. Apuja tunnuksien luontiin löydät täältä.

Asiakas voi laittaa eTaskun asiakaspalveluun sähköpostin tai olla puhelimitse yhteydessä tilitoimiston muutoksesta, jolloin teemme linkityksen uuteen tilitoimistoon. 

eTaskun asiakaspalvelu: 
 
02 480 841 76 (arkisin 09-15)

eTaskusta löytyy yhteensopivuus yli 20 kirjanpito-ohjelmaan, joten ei huolta – hyvin todennäköisesti eTasku palvelee teitä jatkossakin! Saat aktivoitua uuden viennin käyttöön asiakasasetuksien ohjelmistointegraatioista ja voit varata palaverin meidän kanssa asian tiimoilta.

Kaikki eTaskuun tallennetut aineistot arkistoidaan kirjanpitolain vaatiman ajan (vähintään 6-10 vuotta aineistosta riippuen) myös asiakkaan eTaskun lopettamisen jälkeen. Aineisto on arkistoitu kolmella toisistaan riippumattomalla palvelimella Suomessa, eli varmuuskopioinneista on huolehdittu.

eTasku ei ole pelkästään kuittien kuvaukseen tarkoitettu palvelu, vaan asiakas voi lisätä myös muut liiketoiminnan kannalta tärkeät asiakirjat talteen eTaskun dokumenttiarkistoon. Palvelu siis mahdollistaa kaiken kirjanpitoaineiston tallentamisen sähköisesti samaan paikkaan. Dokumentteja ovat esim. sopimukset, tiliotteet, pöytäkirjat, vakuutusasiakirjat, yms.

Kävikö aineiston siirrossa hassusti? Ei huolta! Saat tehtyä aineiston latauksen/siirron uudelleen. Lisätietoa aiheesta voit lukea täältä.

Tarvitsetko apua?

Varaa alta maksuton koulutus tukitiimimme kanssa eTaskusta.